Monday 24 January 2011

sisipan perasaan hati yang terlindung di sebalik kuehteow ladna + cili potong

perasaan yang dah 8 tahun aku x rase tiba2 muncul kembali terhadap orang lain...
aku pon x tau kenape, die x de la spesel mane pon tapi die ade ciri2 perempuan yang aku minat.
aku tau, yang aku mungkin x kan dapat die untuk menjadi peneman hidop mati aku, tapi aku cume boleh berangan je kot, hahaha..  patut ke aku mencuba dia atau patut ka aku mencermin kan muka aku dulu ni + poket sekali? if aku dapat die aku berjanji aku melayan sebaik baik nya lebih dari puteri buluh betung di layan oleh puteranya :) . tiap2 malam aku berpeluh melihat gambar dikau.... hhmmmmmm, oh Megan Fox, kenape ko ni x duduk dekat 1b-03-05, blok melur, pangsapuri merdeka, 68000 selangor darul ehsan??????
 kan senang kalau ko duduk sebelah umah aku je, tiap2 hari aku masak sambal ikan bilis + telur dada untuk lunch and dinner kita ... oh Megan Fox i love u..................
owhhhhh....

No comments:

Post a Comment